Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе при палене 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Аз знам как да го направя,но ми е интересно щом го казваш,дали ти знаеш..............
    Щом знаеш ... Датчикът за налягане преди помпата ли се намираше, че нещо не знам
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Щом знаеш ... Датчикът за налягане преди помпата ли се намираше, че нещо не знам
      След помпата е,и какво от това ???????????????
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ditko1 Покажи съобщение
        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1290086491
        колеги това ли е регулатор и кои гуми4ки се сменят ?
        Регулатора е това , но на самия него няма гумичка.

        ПС: Имам същия проблем описан в тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...19#post1071719
        Само когато е топла!
        Колега melenikos къде е тая помпа за високо налягане , как изглежда ? , че искам да пробвам и аз подхода с изстудяването.....
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #34
          Помпата е тази, на която е закачен регулатора. Горе в ляво на мотора. http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1290086257
          Alfa Romeo 166 2.4jtd

          Comment


          • #35
            Здрасти, да споделя, че си оправих проблема с трудното запалване при загрял мотор. Свалихме помпа високо налягане и видяхме, че едното клапанче в едната секция е счупено. Така разгледахме и останалите елементи при които също имаше износване "челосване" на повърхността им. Взех два комплекта бутало с клапан за две от секциите и почистване на същите стари такива за третата секция и смяна на уплътненията, така помпата не губи налягане като е загрял мотора и си прави налягане. В бързината я закачих на ФЕС, за да вида до къде ще стигне - 1320бара на место. Та, ако някой има сходен проблем се надявам да му послужи поста.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
              Здрасти, да споделя, че си оправих проблема с трудното запалване при загрял мотор. Свалихме помпа високо налягане и видяхме, че едното клапанче в едната секция е счупено. Така разгледахме и останалите елементи при които също имаше износване "челосване" на повърхността им. Взех два комплекта бутало с клапан за две от секциите и почистване на същите стари такива за третата секция и смяна на уплътненията, така помпата не губи налягане като е загрял мотора и си прави налягане. В бързината я закачих на ФЕС, за да вида до къде ще стигне - 1320бара на место. Та, ако някой има сходен проблем се надявам да му послужи поста.
              на място 1320 бара няма как да вдигнеш
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                на място 1320 бара няма как да вдигнеш
                Ако съм гледал правилните параметри, съответно Desire fuel presure и Fuel presure графиката записа точно 1316 бара, ако това са параметрите на налягане гориво, гарантирам, че го вдигна на место. Нарочно исках да видя какво е необходимото и постигнатото налягане и ги пуснах с графики, като си вървеха заедно.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                Comment

                Working...
                X